Pienter & praktisch

Als content marketeer is m'n belangrijkste doelstelling: relevantie opzoeken. Zowel in de strategie als in de implementatie. Niemand is geholpen met een Winkler Prins aan plannen, waarbij de praktische uitvoering uit het oog verloren is. Daarom houd ik het graag kort. Maar krachtig.

  • Vindingrijk

    Het uitdenken van plannen of het schrijven van content, voor elke vraag probeer ik altijd een creatieve oplossing te vinden. Alleen of samen in een brainstorm!

  • Harde werker

    Stiekem toch een beetje gek op deadlines: de klus komt af en goed ook. Daar mag je op vertrouwen. Tandje extra bijzetten doe ik van nature.

  • Plezier

    Samenwerken vind ik belangrijk. Niet alleen realiseer je daarmee beter werk, het zorgt ook voor meer plezier. Voor ons beiden! Dus laten we elkaar vooral beter leren kennen.

  • Mand

    Kort, krachtig, complexe vraagstukken platslaan, schrijven vanuit essentie. Altijd op zoek naar het waarom, maar nooit langdradig. Mandje van Tichelaar? MAND!

Over Amy

 
  • Met het post-HBO diploma “Manager Interactieve Communicatie” op zak startte ik 2012 als conversation starter in een socialmediabureau in Gent. Niet wetende dat ik 10 jaar later mezelf niet alleen strateeg maar ook teamleider van een contentmarketing-bureau in Breda zou mogen noemen.

    In de tussentijd heb ik voor meerdere bureaus mogen werken, altijd binnen het contentmarketingvak. En de liefde voor dat vak is gelukkig nog steeds niet bekoeld. Na 10 jaar bureau-ervaring was het tijd voor mijn eigen onderneming. Pienter strategie.

  • De afgelopen jaren heb ik voor zeer uiteenlopende merken mogen werken, van B2B tot B2C. Bij deze een greep uit de lijst:

    Rabobank, de Politie, Mandemakers, Center Parcs, John West, Montèl, Kühne + Heitz, Servero, Bostik, Sanidirect, Le Gall, Tulp keukens, Heks’n, Carlton hotels, Ici Paris XL, Gamma, AXE, Whirlpool, Zwitsal, Sunparks, BIC, Bauknecht en Keukenmaxx

  • Mijn focus ligt met name op online content, SEO & branding. Social media, blogs, emailmarketing, social advertising, online magazines en webcontent vallen binnen mijn “field of expertise”. Als strateeg adviseer ik echter wel “middelenvrij”. Dat wil zeggen: vanuit het kanaal dat het beste past bij de doelgroep. Ook als dat print is!

Kennismaken?

Wil je meer weten? Of kennismaken om te zien of we wat voor elkaar kunnen betekenen? Bel of mail gerust, ik kijk ernaar uit!